Колеги имам следния проблем .когато колата не е запалена няма осветление в купето нито по вратите,нито централното ми работи ,с дистанционното като искам да заключа или отключа има само светлинен сигнал на мигачите,с ключа се заключва само едната врата,дори и от копчето за заключване и отключване вътре в купето пак нищо,единствено радиото работи и мога да си отварям багажника от дистанционното.Когато запаля всичко се оправя освен че уреда за отчитане на гориво след 10 секунди пада до долу и там си остава и светва лампата за горивото.Гледал съм всички бушони,релета в купето и при двигателя,почистил съм ги,напръскал съм с контактен спрей както тях така и всички куплунги по врати около бушоните абсолютно навсякъде.И този проблем ту се появява ту изчезва.Колата е 147 1.9 jtdm 120 коня 2007 година.Може да е някоя маса но къде да я търся.В момента съм в германия а тук всички авто услуги са много скъпи.Благодаря предварително на всеки отзовал се с мнение и насоки към проблема ми.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Електрически проблем с Алфа 147 1.9 jtdm
Collapse
X
-
Основната "маса" е под акумулатора и е хваната за скоростната кутия с болт. Вадиш я, с шкурка почистваш хубаво двете повърхности, пръскаш със спрей и сглобяваш, и да не се оправи в никакъв случай не е излишна тази манипулация. Интересното е защо ти се губи нивомера,
Бих ти препоръчал да си изтеглиш Аутодата, там можеш да погледнеш какви са схемите и кое по-точно къде отива евентуално да те насочи за някакъв проблем.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
-
Демонтирай и отвори боди компютъра (долепената до таблото с предпазители под волана кутия):
Виж да няма следи от влага вътре и ако да, го почисти внимателно с чист медицински спирт.
Почисти също така и конекторите му, най-вече тези посредством които той е свързан електрически към таблото с предпазителите.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
И тази процедура съм направил със боди компютъра,никакви следи от влага и тем подобни дори презапоих на всички куплунги спойките и съм почистил всичко със спрей за всеки случай
---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:05 ----------
Тук в Германия нищо не може да се тегли от интернет.Ще почистя утре тази маса която ми каза
Comment
-
Вероятно се касае за недостатъчно високо захранващо напрежение за боди компютъра, когато моторът не работи.
Ако почистването на масата за което говори колегата по-горе, не даде резултат, имаш ли възможност да мериш стойността на захранващото напрежение. Ако нямаш схемата от която е видно на кои пинове да мериш, казвай да я постваме.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от diandimitrov Покажи съобщениесъс сигурност тук няма как да измеря с наличните от мен инструменти,ако не е от масата която каза колегата по горе възможно ли е да е от бушон или реле и кои са те ако ги знаеш да ми ги напишеш- по схемата са ф49 и ф38 така ли са
Трябва да се направят измерванията. Това е сигурният подход. Визуалният оглед, често пъти е подвеждащ.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от diandimitrov Покажи съобщениеА възможен ли е варианта да е от акумулатора както пише колегата ,защото за палене нямам проблеми
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Най-лесния вариант е да проследиш минусовия кабел, обикновенно минава до и под стойката на самия акумулатор и отива на скоростната кутия захванат с болт.
Варианта да е от него е минимален по принцип, но го огледай. Също така можеш да си пуснеш допълнителна маса към купето, но не по-тънка от 16кв.мм (квадратни милиметра), за препочитане 25.
Най-простото нещо което можеш да направиш за проба е следното, взимаш един дебел кабел какъвто намериш под ръка, опираш го някъде по купето задължително ( не на двигателя или където си поискаш) и другия край на минуса на акумулатора. Ако ти дойдат липсващите неща значи е ясно че ти се губят масите някъде.
Другото нещо което ми идва на ум е проблем с контактния ключ, т.е. клеймореда зад патронника, евентуално и някакви предишни намеси от предния собственик.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment